2009-09-22

Tänk att få leva med Babben

Om man inte passar sig hemma hos oss med sin inloggning till Fejjan så vips pipps står det både det ena och det andra i statusfältet. Idag tyckte Mannen han var extremt rolig när han skrev följande i min statusrad: Har nu anmält mig till Stockholm Marathon... Nu ska här springas!
ALLA som känner mig VET att jag aldrig i helvete skulle göra det. Inte springa ngt lopp över 5 km, inte åka Vasaloppet, inte springa uppför Hammarbybacken.... Just därför är det SÅ roligt att skriva det i statusraden.... Jag skrev i helgen att mannen skulle börja virka ett överkast tex.... Ja ja. Vi roar oss gött här hemma i förorten! Mannen tycker han är rolig och ligger här i soffan och skrockar så hela han skakar för inom en kvart hade typ 20 kommenterat hur duktig jag är samt om jag verkligen var frisk.....

2 kommentarer:

Nina sa...

Ja men liiiiite roligt var det du!
Jag trodde du hade prematur medelåldersnoja.

Johanna sa...

Men du, om o m du skulle springa maran så är du min i idol för livet! Det är väl inte försent att anmäla sig?
;-)