2009-09-02

BRUNETTEN INTE SMARTARE ÄN BLONDINEN

Man behöver uppenbarligen inte vara blond kollega för att vara lite hmmm... spånig.
Idag var jag ute med en brunett och den vi skulle träffa var lite sen. Så kollegan ringde efter vederbörande. Just då ringde det i hans egen mobil som han ringde med. Med lätt förvirrad blick kollade han på displayen och svarade. Tills han insåg att han ringde till sig själv. Han ringde det numret som stod på bokningen utan att reflektera över att det var hans eget. Smart! Eller kanske inte. Men jag skrattade i allafall.

4 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

Jag är mörkblond. Men jag fattar fan inte hur man kan ringa sin egen mobbe och få signal

Z sa...

Det går! Jag var med!

Z sa...

Du menar att brunetten rent av kanske var supersmart????

En helt vanlig man sa...

Ja. Absolut