2009-08-27

VINST ELLER FÖRLUST?

Jag och min man har en ganska konstig tv-kvällsöverkommelse i det tysta. Han gillar nästan inget på tv som jag gillar. Han gillar sånt som: Lyxfällan, hejjagärförfetsåjagkanintekommaurmitthus-program på kanal5 och om man har tur en och annan dokumentär. Jag däremot är lättroad. Jag gillar Desperate Housewives, Greys Anantomy, Private Practice, CSI, Criminal Minds.... Ju nejm it! MEN om jag bara sitter och kliar på hans rygg så får jag se VAD JAG VILL! Dessutom sitter han kvar brevid mig så jag kan mysa lite medans jag kliar honom. Så när han(varje kväll i stort sett) börjar smågnälla och sucka över mitt programvalet och börjar fingra på kontrollen så återtar jag kontrollen genom att erbjuda honom kli på ryggen. Och vips så får jag se mina favvoprogram! Frågan är om jag vinner eller om jag är en looser...?

1 kommentar:

Bina sa...

Det låter som en solklar win-win-situation!