2009-07-20

LITE MANISK

Idag har vi monterat. Och monterat. Och monterat. Och monterat. Och monterat. Ni fattar... Jag blir lätt manisk av att börja sådana projekt. Vill gärna göra klart allt på en gång. Så idag har jag bara ätit frukost. En av mannens kompisar har ringt ngr gånger idag för att snickesnacka. Varje gång har han frågat var vi gör. Monterar svarar vi. Han kanske tyckte synd om oss för nu är vi bjuden hem till honom på lite grillning. Jag har precis insett att jag är vrålhungrig samt att vi inte hann klart allt med garderoberna idag. Men det tar nog bara en 45 minuter imorgon sen är det klart! Sedan är det bara storstädningen kvar efter ommöblering och garderobsmeck.... Men nu ska jag ha i lite frisyrgelé i håret och sedan är jag klar för kvällen samkväm!

1 kommentar:

Anette sa...

Jag vill se ett foto på dessa garderober och er ommöblering!