2009-07-20

ARNE DAHL ÄR BÄST

Bladets sajt kan man rösta på vilken som är Sveriges bästa kriminalförfattare. Ett tips: Den ni ska rösta på är Arne Dahl! Han slår de andra med hästlängder! Har ni missat han böcker om A-gruppen sä var inte ledsna. Tvärtom! Då har ni elva härliga böcker att se fram mot! Ska ni läsa bara EN deckare i hängmattan i sommar så välj någon av Dahls böcker! Så bra språk(inte som Jens Lapidus konstiga språk...), så spännande och intressanta handlingar! Rösta på Arne Dahl och framförallt läs Arne Dahl!

6 kommentarer:

KenthL sa...

Arne Dahl har jag aldrig läst. Däremot saknade jag Stieg Trenter i AB:s omröstning.

Sara sa...

Jag håller helt med dig; Arne Dahl är bäst!

Johanna sa...

Japp, Arne Dahl är bäst!

Kjell sa...

Röstade på Stieg Larsson

Kjell sa...

arne dahl tillhör dom sämsta författare jag läst. Lånade hem ''dödsmässa'' från biblioteket för att se vad det var för nåt.

orkade klämma igenom 120 sidor i boken , men det är verkligen ingenting som håller kvar en att läsa. Blir lite ''jaha'' ''ok'' över det hela..

Han kan inte skriva nåt intressant verkar det som. sjukt att folk tycker han är bra.

Z sa...

Kjell: Tur att smaklen är olika, jag vet folk som inte kommer genom SL böcker heller.... ;-)