2009-07-15

I´M INTO SLÄKT

Jag gillar släkten. På min mans sida gillar de inte sin släkt lika mycket som på min sida. Eller de gillar väl varandra, men de umgås inte. Så mycket iallafall. Min man har precis återhittat sin faster C. Förra veckan träffade vi C och hennes barn på Liseberg och idag var faster C och barnen här och tog en långlunch! Det är konstigt att träffa någon som man har blodsband med(jag har ju inte det med min släkt) som man inte känner. Men bättre sent än aldrig! Många historier om mannen och hans släkt berättades till sommarsallad, jordgubbar och glass på altanen. Jag känner på mig att denna släkting kommer vi inte släppa så lätt. Jag gillar släkt så det ska vi väl se till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna,
Faster C blir glad och varm i hjärtat när hon läser detta. Stor, varm kram och tack för senast!

För övrigt har jag nu slutligen och till sist resignerat och skaffat facebook. Leta gärna upp mig där. Inte för att jag riktigt vet hur man gör när man skall leta upp någon som heter något så vanligt som jag, men det borde väl gå...antar jag.

//Catarina