2009-06-11

SATAN I GATAN!



Vad nöjd jag är med min nya fina kamera. En liten fin fin fin Lumix DMC-LX3. Jag har dreglat över denna godbit nu ett par månader. Men jag har väntat. Och väntat. Och väntat. Mest på att kolla om jag verkligen är så sugen på den som jag inbillar mig. Så fick jag då skattepengarna i tisdags och så kände jag att jag var fortfarande sugen. Mannen köpte den idag och jag har redan provfotat lite. Och den är SÅ bra! Jag ville ju ha en liten kamera ingen stor systemkamera. En sådan släpar jag ändå på dagarna i ända. Nu har jag fått min drömkamera! Är SÅ lycklig! Bilderna blir så fina och stora! Precis som jag önskade! Älskar fortfarande min lilla Lumix, men tyvärr kommer den att få stå tillbaka för denna lyxiga läckra kamera! Här ser ni en av de första bilderna med den nya! KLicka på den så ni ser den i fullformat så ser ni vilken krispighet!

Inga kommentarer: