2009-06-15

FELSTYRT

Det bästa med föräldrar är att de bryr sig om en. Att de hela tiden vill att man ska ha det så bra som möjligt. Att de frågar hur man har det och lyssnar på vad man har att säga och verkligen bryr sig om en. Det kan även vara en liten liten yttepytten nackdel. Om de istället för bara bryr sig om något som är en nackdel till att verkligen engagera i sig det så att det tär på dem istället. Min mamma är väldens bästa mamma, men ibland tenderar hon att bry sig lite för mycket för sitt eget bästa om min magkatarr. Så det blir mer stressande att berätta att jag har ont i magen än att bara bita ihop och vara otrevlig för jag har så ont..... Det blev lite fel där med omtanken... Så har jag en mamma här som ser ut att haft en värre natt än mig bara för hon tycker det är SÅ SYND om mig. Hoppas jag inte blir lika omtänksam när Inti och Keiru växer upp. Men det blir jag väl... Äpplet faller ju som bekant inte långt från päronträdet.

Inga kommentarer: