2009-05-25

SÅN VILL JAG INTE BLI

Jag ska aldrig bli sur som person när jag blir äldre. Idag var jag i en av Stockholms rikare kommuner där folk köade för att paxa lägenheter som ska byggas. Och vissa av de tupperade tanterna var SÅ sura. De klagade på att de hade kommit dit runt 15 när butiken öppnade och inte fick tränga sig i kön. För de hade ju faktiskt fått reda på det här projektet för JÄTTELÄNGE SEDAN!!!! En del hade stått och köat sedan 05.30. Men ändå tyckte de tupperade blonderade rika tanterna att DE minsann hade rätt att gå före!!!!! Sedan stod de och muttrade och klagade och så ut som små surbollar. Jag ska ALDRIG bli som dem. En del trängde sig före fast de köat i bara 30minuter mot de som kanske varit där i 6 timmar. Så fräckt! Och vilken start på en eventuell grannsämja! Nä nä. Aldrig bli så där sur som vissa av tanterna och farbröderna var!

Inga kommentarer: