2009-05-01

SÅ GICK ÄNNU EN DAG AV MITT LIV


Dagarna bara försvinner. Idag tycker jag inte gjort något speciellt. Ändå är det redan kväll. Men när jag tänker tillbaka har jag ändå gjordet följande:
Lagat frukost, bytt bajsblöja, plantera fyra köpta plantor(ni ser tre av dem på bilden), sått lite frön, plockat bort en massa löv på stenarna där blomträden står(tog låååååååång tid det), lagat lunch, lagt ett barn, vilat lite med barnet(ja, jag somnade...), läst lite i min bok, plockat lego, dammsugit, lagat middag. Och nu även bloggat! Så visst har jag gjort saker, men dagarna försvinner ändå bara svischande, halvt okontrollerbart från mitt liv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag planterade två ;-)

Z sa...

Ja, du var så duktigt som hjälpte till med planteringen älskling!

Anette sa...

Vad fint det blev!!