2009-05-10

MIN SYSTER OCH JAG

Jag har haft en fantastisk helg med min syster. En hel helg utan män och barn. Bara vi. Jag vet inte när det hände senast. Om det ens har hänt någon gång att vi varit ensamma så här mycket sedan vi låg tillsammans i magen. Vi har gått på stan, vi har varit på bio, vi har varit ute och käkat, vi har ätit godis, vi har titta på tv och vi fick det fastslaget att min syster är söt och fräsch.... Och så som syrran skrev på sin blogg så har vi skrattat mycket! Och pratat mycket. Så kul, så nödvändigt, så skönt! Syrrans förslag att vi ska ha en systerhelg per år, bara vi två, var briljant! Inget mindre! Helgen gick dock mycket fort. Helt plötsligt var klockan 17 och vips så var den 20 och vips så var den slut. Men den kommer alltid finnas kvar i tankarna som en av de bästa helgerna jag haft med min syster! Puss och kram på dig syrran!

1 kommentar:

Bina sa...

Tack detsamma!/Den inte "sportiga" systeryster!