2009-05-11

JOBB JOBB JOBB!

Idag jobbade jag mellan 11.30 och 19. Utan matrast. Jag gjorde två jobb. Ett rep och ett kultur. Det första jobbet tog tre timmar(!!!!!!!!!!!!!!!)på plats. Kom in till jobbet, var där en timme, tankade bilder pysslade med bokningarna för chefen var borta, valde bilder. Sedan iväg på nästa jobb. Tog två(!!!!!!!!!!!!!!!)timmar på plats. Sedan hann jag inte mer idag. Vissa dagar går bara så fort!
Dagens fråga var för övrigt:

Om du skulle hamna på en öde ö tillsammans med din stora idol där det inte fanns någon mat, hur länge skulle det ta innan du skulle äta upp honom?

Det var nog föresten årets fråga.

OSB OSB OSB: Jag klagar inte på att jag jobbade en lång dag utan min betraktelse gällde att det var lååååååååååååååååååååånga jobb på plats.

6 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

Igår jobbade jag 12-24 utan rast.

Anonym sa...

Min semester tänkte jag ta i samband med lunchen.....

Z sa...

Men hallå!!!!!! Grejen var inte att jag ahde en lång dag, det var att jobben var så lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååånga!!!!

En helt vanlig man sa...

Men hallå själv. Det där säger mycket om Röda Pricken. På normala jobb jobbar man hela tiden. På Pricken åker man ut på jobb. Resten är fan en jävla lekstuga.
La en ny prick i pappersinsamlingen idag.

Z sa...

EHVM: Sluta vara bitter du jobbar inte ens kvar längre och nej, man ska fan inte vara på ett jobb man kan göra på två timmar i tre timmar eller ett vanligt jobb man drar av på under en timme i två timmar. Om man fixar det utan att överjobba det så kan man dessutom hinna med en massa andra saker som att ta fram jobbet innan dagen är klar.... DÅ har man gjort en bra dag på jobbet. Jobbat hela tiden och dessutom blivit klar!
Och jag vet att du hade typ fem andra 100% jobb brevid din 100% tjänst hos oss.....

En helt vanlig man sa...

Kvinnor kan :o)

Helt vanliga män också!

Ja men du sätter ju fingret på just den ineffektivitet som jag avskydde.

Bitter är jag inte. Längre!

Bara förvånad över att ni som har hjärna står ut med att vara kvar.