2009-05-24

KASTA INTE MUSLIM

För ngn vecka sedan såg jag tre killar i vårat område utanför oss. Och senare när jag gick ut hade våran dörr blivit nerkletad med någon röd gegga. Jag tog bort det värsta men orkade inte gå och säga till. För jag visste ju inte helt säkert att det var denna trio. Igår fick jag det dock bekräftat.

Trädet: Jag såg vem som gjorde det där på eran dörr. Det var M, H och hans lillebror L. Det var de som kastade muslim på eran dörr.
Mannen: Vad kastade de sa du?
Trädet: Muslim.
Mannen: Jaha...

Senare sa jag till killarna att det var onödigt att kasta klet på våran dörr.

Inti: Hur visste du vilka det var?
Jag: Jag visste bara det.
Inti: Trädet sa till mig att det var de som hade kastat muslim på våran dörr. Så du hade rätt.

Så aktar er noga för att kasta muslim på era grannars dörrar. Det blir så kladdigt då.

Inga kommentarer: