2009-04-21

3:E GÅNGEN GILLT?


Det här historien om ett par glasögon. Som jag har använt en gång men som lagats TRE(3) gånger.

1) Mannen hämtar ut mina nya glasögon. Kommer hem med dem jag tar på mig dem går till vardagsrummet. Glasögat faller ur.
2) Mannen hämtar dem när de är lagade. Han provar trycket på dem i affären. De går sönder.
3) Jag hämtar ut dem har dem EN gång. Glasögat trillar ut mitt under ett möte.
4) Jag ska hämta ut dem efter ännu en lagning. Jag ber då personalen putsa dem. GISSA vad som händer? Glasögat trillar ur!!!!!!!

Nu fick jag byta bågar för uppenbarligen hade denna modell allvarliga felkontruktioner.... Nu var barnen med denna gången. Inti tyckte jag skulle välja helröda, helgröna och alla som fanns som var lite tokiga. Jag kommer inte ihåg vad det blev. Men det spelar inte SÅ stor roll. Bara de håller denna gången.

2 kommentarer:

Tesstamente sa...

Äsch, inte märker nån att du saknar ett glas.. det skulle vara du isf;-)

Z sa...

Jag får helt enkelt blunda med vänstra ögat så märket jag ju knappt att det är sönder ens...