2009-04-14

Strechande man miss i nassen

På dagen: mannen åkte sitt första crossåk och var helt slut i kroppen i går kväll.
Mitt i natten. Vaknar av att mannen står vid fönstret. Vad gör han? tänker jag. Är det tjuvar på g?

Jag: Vad gör du? Mår du dåligt?
Mannen: Näää, jag stretchar bara. Jag har så j-la ont i armarna att jag inte kan sova.
Jag: Jaha, du kanske ska skita i att åka motorcyckel imorgon då och ta taxi?
Mannen: ---------------

Mannen tog mc:n i morse runt 04.30 och åkte iväg till jobbet. Hoppas han stretchade ordentligt där i natt.

3 kommentarer:

mannen sa...

TAXI ???
Är du galen....när oranga pilen tar mej vart jag vill på två röda...

Z sa...

Ja ja. Lillbilen är bra.

Tesstamente sa...

Inget kan gå emellan en man och hans oranga pil. Det är ungefär allt jag vet om män.