2009-03-28

Tack!

Gud vad behovligt detta ar! Att bara fa vila, sova, ata, ga promenader, lasa bocker, sova lite till och bara vara. Inte stressa efter klockan som varenda dag annars. Hoppas detta blir en tradition som mannen och jag kan gora varvat att aka tillsammans med barnen. Ar SA tacksam mot min mamma och pappa som orkade ta hand om vara ungar trots att de borjar bli till aren. Och farmor som fick ta de tygnsta dagarna med tva sjuklingar. Oh nu farfar och farbror J. Som barnen langtade efter farbror J! Han ligger sa hogt upp i topp hos dem! Tur att de fick ngn dag med honom ocksa! sa tack alla ni som gjort sa vi kunnat bara fa vara och leva ett skont liv en vecka!

1 kommentar:

Bina sa...

Just det där med klockan är verkligen ett stressmoment! Första dagen på föräldraledigheten har jag tagit av mig den och motsträvigt satt på mig den när jag börjat arbeta igen!