2009-03-01

Fest med prinsessor

Mannen och jag var på fest igår. Vi kom inte tillbaka förens vid 03 i natt. Det var en rolig fest och tillochmed jag drack alkoholhaltiga drycker! Mannen började jobba 07.... Han var väl inte den mest piggaste arbetskraften när klockan ringde 06.15 imorse. Inte heller den mest nyktra. Och idag var det dags för ännu ett födelsedagskalas. När jag kom för att hämta Inti så vimlade av skrikande små prinsessor och spidelmän. Bara synen av 16 ungar sprinagde ÖVERALLT i huset fick mig att vilja stänga dörren och gå därifrån. Men barnen hade roligt och jag hjälpte till med att servera prinsesstårta till de små prinsessorna och spindelmännen. Men nu är jag totalt slut! I fredags var jag på en efterlängtad tjejfest i Sörmland och gick inte och lade mig förens 02.30 och i natt blev det 03. I vanliga fall är det ett under om jag går och lägger mig efter 22.10. DET är mer än min stackars gamla kropp klarar av. Jag är ju ändå snart 33,5 år.

Inga kommentarer: