2009-02-26

Skoval


Okej. Jag MÅSTE ha ett par nya skor till helgen. Har en 50-talsklänning som jag ska ha men INGA skor! Hade 45 minuter över nu ikväll och gick först in i en seconshandaffär på söder. Där kände jag mig totalt lost. Bara en massa upphottade södermänniskor som trendigt handlade kläder.... Hittade ett par fina skor som tyvärr var ALLDELES för smalahögklackade för mig som är en Dr. Matrtens-tjej i grunden... Gick ut och på väg till bilen typ 17.50 såg jag en vanlig skoaffär. Gick in och hittade ett par skor som jag provade. Hoppas de passar till klänningen för de var fina. Och med tjock klack så jag slipper känna mig som om jag står på plankan i Robinsonfinalen varje steg. Så jag slog till! What do U think???

5 kommentarer:

Kikis andningshål sa...

Dom var jättesnygga! Bra val. Jag föredrar också stadig klack.
Man vill ju inte se full ut i onödan ;-)
Ska´ru på nån skojig fest i helgen :-)????

Anonym sa...

Skitsnygga! Redigt stabila:-)

Bina sa...

Mycket snygga tycker jag! Bra val!

Anonym sa...

Jättefina skor!! Snygga, och perfekta till stuket på klänningen borde de vara!!

Z sa...

De var helt jättefina! Och inget skokav fick jag heller fast jag aldrig hade dem förens på festen! Bra dojjor helt enkelt!