2009-02-25

Nerspydd och nyklippt

Jäklar vad mycket det är ibland. Det känns som om allt händer på en gång ibland. Idag hade vi ett jätteviktigt möte, sedan var jag och klippte mig(MÅSTE) och sedan kom jag hem nyklippt och fin och blev nerspydd av Keiru. Så kan det vara! Och denna helg som är HELT full med saker att göra: födelsedagskalas, tjejfest och sånt! Och alla på olika geografiska ställen. Naturligtvis! Och nu kör vi kvällen andra maskin med nerspyyda handdukar. Stackars lilla Keiru! Ja ja. Mannen panikåkte till apoteket och köpte handdesinfektion... Han och Inti isolerar sig medans jag som redan är så nerspydd man kan bli får ta hand om liten. Min natt känns som ett osäkert kort vad gäller sömn i allafall. Imorgon vabbar mannen och fredagen tar jag. VI FÅR INTE BLI SJUKA!!!!!!! Det är låååååångt kvar till helgen! Eller hur...????!!!

3 kommentarer:

Tingeling sa...

Läge för positivt och ohypokondriskt tänkande? Det går säkert bra! *ler uppmuntrande*

Z sa...

Tack! Det behövs!

Bina sa...

Jag har hört att risavkok botar eller förbättrar magsjuka avsevärt - har dock inte provat själv så jag helt säkert vet...