2009-02-23

Min nya hobby

Ikväll ska jag göra ngt eget för första gången på jag vet inte när det hände senast. Frågade mannen igår vad han tyckte om det.
Jag ska nämligen åka till ett pysselställe och kanske hitta lite roliga papper och sånt. Så jag kan göra snygga kort. Helt frivilliga kort dessutom. Inte tackkort till 100 pers eller inbjudan till bröllop eller ngt sådant.

Jag: Men vad tycker du om att jag ska göra ngt själv då? Att jag har en egen grej?
Mannen: Det är väl bra.
Jag: Det är väl bra?! Tycker du inget mer?
Mannen: Jo, men det är väl bra att du åker iväg och klipper och klistrar någonstans....

Ja ja.... Så nu har jag snart en alldeles egen hobby. Jag klipper och klistrar. Som man gör på dagis. Och varför inte. Det är ju det man gör i grund och botten. Men det lät så... Dagisaktigt bara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vill ha sällskap med att klipp å klistra så hänkar jag gärna på! /tjejen som sparar på paketpapper & tapetbitar för att nån dag kunna klippa lite...

Z sa...

Häng på!!! Det är i Enskede! Ska gå på kurs den 3/3 18-21. Det vore verkligen SÅ roligt!!!!

Anonym sa...

Är det sant! :-) Blir det fler gånger? Så kul det skulle vara. Såklart kan jag ju inte den 3:e. Ska köra själv till Mora med Malte, lite nervöst. Tänk om han skriker hela tiden...
Puss U