2009-02-23

Good stuff

Bra i helgen:
Tränade igår! Mycket bra!
Födelsedagskalas hos kollega. Mycket trevligt.
Mannen städade hela huset. Mucho bravo.
Fick sovmorgon igår, mannen tog barnen. Mycket najs.

Dåligt i helgen:
Fick en brandsläckare på stortån precis innan kalaset. AAAAAAJJJJJJJJJJJ!!!!!!!(fortfarande aj!)
Kunde INTE somna igår (har inte hänt på ganska länge) samt drömde konstigt HELA natten. Blääää!
Barnen klev på min stortå hur många gånger som helst så jag höll på att svimma. Aj. Igen.
Keiru vaknade 05.06 i lördags. Zzzz....

Det mesta var med andra ord bra i helgen. Helgen som kommer är fullbokad med roliga saker. Men jag vågar knappt tänka på konsekvenserna nästa vecka. Får jag inte sova tillräckligt pajjar jag. Fortfarande. Så känslig är jag. Än. Men det går åt rätt håll som sagt var.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för titten i min blogg.

Ang. sockerförbud så skulle jag aldrig orka hålla på med något sådant. Det är inte värt besväret och socker är ju som sagt inte farligt i måttliga mängder.

Trevlig blogg förresten!