2009-02-21

Bra presenter

Idag har jag och barnen varit på kalas medan mannen var hemma och städade huset i 3 timmar. Det var ett bra och roligt kalas både för mig och barnen. Nu när jag låg hos Inti för att säga god natt funderade han lite om kalaset.

Inti: Mamma, varför fick E så bra presenter?
Jag: Vad tänker du på då för presenter?
Inti: Såpbubblor och studsbollen.
Jag: Men det var ju dina presenter...?
Inti: Ja.
Jag: Ja då antar jag att det var så bra för att du var så bra på att hitta på bra presenter?
Inti: Ja..... De var bra mamma, det var de.

Hoppas han får med sig sitt goda självförtroende genom livet...

4 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

Fick E behålla presenterna?

Z sa...

Ja SÅ bra som den han gav dig var de tydligen inte... hahahahahaha

En helt vanlig man sa...

Den sitter så vackert på kylen fortfarande.

Nina sa...

Det var fina presenter. Det konstaterade E också. Och sedan var han generös nog att låta lillebror leka med draken en timme när han var på bollskola...