2009-01-13

Othello


Ska göra bilder. Inte roligt idag. Därför så lyssnar jag på musik. Min kollega EHVM har lagt in typ 10000 låtar på itunes. Jag scrollade för att få igång Ebba Grön. Jag hamnade på E-type och insåg att det var E-type jag behövde för att kunna få fram de där sketna bilderna. Gud vad roligt det var! Bilderna blev gjorde på ett kick och jag dansade och sögs bak i tiden till 1990-talet. Då jag och mina kompisar Barba Dos och Eva-L varje onsdag, fredag och lördag satte oss i bilen och åkte från skogen till Kattne och Othello... Det var tider det. Där drack vi lakritsshots(mitt rekord var 13 på raken. Jag slog Eva-L som bara fick i sig 12...) som tokar och dansade som sig sedan bör. E-type gick varmt och även Rednex.... Fy fan vad roligt vi hade i våra små övertonåringsliv! Alla minnen(vissa suddigare än andra)får mig att sitta och fånflina här framför datorn. Bara så ni vet.