2009-01-19

Jag är fan mossig

Åkte med en typ 20-årig tjej i hissen efter frukosten idag i Riga.

Hon: Har du haft det bra?
Jag: Absolut! Det var skönt att få sova bra i natt i allafall!
Hon: Ja fan vad skööööööööööööööönt det ska bli att komma hem och få sova! Eller hur??? Jag ska bara kasta mig i min egen sängen när jag kommer hem och sova heeeeeeeelaaaaaa kvällen!!!! Gud vad skönt det ska bli att få vila!!!!
Jag: Mmmm...Visst... Mummel mummel...

Vissa (jag) åkte till Riga för att få sova ut och äta frukost, middag och lunch i lugn och ro. Andra åker för att inte få sova. Och pallar det.... Näää hörrni. En tid i livet hade jag samma inställning. Hon kommer att ha samma inställning som jag har nu men om tio år. Jag lovar. Men lite mossig kände jag mig allt. Med rätta antar jag.

Inga kommentarer: