2009-01-03

En sådan dag

Idag är en sådan där dag. En dag när vi inte har något inplanerat. De kan vara sköna. Om man inte har barn. Då kan de vara rena mardrömmen. Man bara går runt på varandra och är rastlösa. Jag är inte rastlös nu, jag är mer stressad av att vi inte gör något. Typ åker motocross med mannen, eller åker stjärtlapp på det tunna tunna lagret snö som ramlade ner. Istället är vi inne, såsar bara omkring i myskläder/blöja/kalsonger.(Ni får lista ut vem som har vad...). Så här sitter jag nu helt handlingsförlamad och hela jag skriker att vi BORDE ut och göra något vettigt. Men jag vet inte om jag orkar ta tag i det....

1 kommentar:

Anonym sa...

Perplex med andra ord ;-D Dessa krav att man ska göra en massa krav bara för det är helg..

Hahahhaha då delar vi på Hummern, deal? Semlor och Champange-nja men skaldjur det är grejer det.