2008-11-18

Trevlig kväll

Mannen har bara slängt omkring sig en massa mansfloskler hela kvällen!!!! Urval
*Plocka upp dem här nu till jag kommer hem så ska du se att det blir bra!(pekar med hela handen på alla 200 leksaker barnen har hällt ut på golvet när jag jobbat)
*Jag vet inte om jag orkar med det här???!(syftar på att jag sa åt honom att han som är ledig imorgon kan ju plocka upp leksakerna då)
*Akta dig så du inte får sitta på Skuleberget i evighet!
*Är du på rymmen nu???
*Jaha, det här kan du ju sitta och prata om med dina rödstrumpekompisar!

Själv har jag mest stått och garvat läppen av mig och pussat på honom för han är så söt, gullig och rolig! Nu har han åkt till träningen och jag ska sparka undan lite leksaker och kolla på veckans eps av Desperate Housewives!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahah fantastiska kommenterarer han levererade!