2008-11-17

Trenden är bruten


2 dagar i rad är mer än en tillfällighet! Eller hur? Jag har i allafall bestämmt det!
Idag pysslade jag och Inti när keiru sov. Vi gjorde snögubbar inhandlade på Panduro. Inti målade dem vita, målade glitterfärg på dem och sedan mun, knappar, ögon och klistrade fast näsan! Jag fixade med halsdukarna och mössorna. I närmare två timmar satt vi tillsammans och bara pysslade! Det var så skönt och mysigt. Det bästa var att jag kunde stoppa mig själv att stoppa Inti när det inte blev... som på kartongen. Han fick måla hur han ville. Det blev jättefint! En arg snögubbe och en glad snögubbe. Den glada fick lillebror och den arga tog han själv. De blev helt fantastiska gubbar. I allafall om man är mamma till han som gjort dem!

2 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

Dom blev fantastiska hursomhelst!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jättefina tomtar! O klart att det är ngt speciellt då ens egna barn gjort dem oavsett hur de ser ut =D

Kram