2008-11-30

Riva hela huset

Vi har varit hos den blivande mamman och hennes basketsambo på adventsfika. Det var så mysigt och roligt. Och de har det SÅ fint hemma. Bebisen kan komma vilken dag som helst nu! Dvs om hon inte väljer att knipa ihop efter dagens fika med våra två vilda killar.... Keiru är ju hanterbar, men Inti var mellan tak och golv där ett tag... Hörde Blivande mamman berättade ur deras garderob vad hennes basketsambo hade för mönster på kalsongerna för Inti som kommenterade dem glatt.... Puhhh... Vissa gånger är det svårt att vara mamma. Och pappa för den delen också. Man vill ju ha sådan snälla, tysta, roliga och välartade pojkar när man är borta hos vänner. Men så är ju inte våran verklighet och det är väl bara att ta det. Men jag förstår om blivande mamman väljer att knipa igen som sagt var... Efter fikat denna första advent är det en naturlig reaktion. Fikan var i allafall supergod, med knäck, lussebullar och glögg! Och inga möbler eller inredning gick sönder... Inte som jag såg i allafall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAhahahahahaaahhhaa! Snacka om lugnet efter stormen när ni gick! Det liksom piiiper i öronen fortfarande. HIhihi!

Vi klarade oss finfint denna livade adventsfikastund. Vi är otroligt imponerade av ert föräldraskap.
NI ÄR FANTASTISKA!!!!
Kom gärna hit igen:-) så ska vi hitta på nåt annat än att kolla in blommiga kalsonger i garderoben...

Kram

Z sa...

Ha ha ha ha! Är vi fantastiska? Det känns verkligen inte så. Tack, det behövde jag verkligen höra idag. Om det var ngn dag på hela detta år jag behövde höra det så var det ta mig tusan idag. Tack.