2008-11-14

Gudfaren

Keirus fina gudfar har varit här den här veckan. Han har haft praktik igen, denna gång hos min man(hans storebror). Han är 15 år och... Ja.... Tonåring helt enkelt. På en timme glömde han
1)Tandborsten
2)Tågbiljetten
3)Jackan på lunchstället
Jag är glömsk också. Men.... Nja... Inte SÅ glömsk.
Han är dock lilla Keirus favorit. Han ropar på sin gudfar hela tiden. När han varit på övervåningen har Keiru stått och skrikit nera vid trappan: Piipii, piipii!!!!!!
Hoppas han snart kommer tillbaka igen och kan lysa upp tillvaron genom att bara vara tonåring!

2 kommentarer:

Bina sa...

Ha, HA vad jag kommer köra ned "tonåringar lyser upp tillvaron" i halsen på dig om typ tio år!!!! Å förresten, är det ett tecken på att jag är tonåring fortfarande (som är lika glömsk som Piipii!) eller på att denna glömskhet kan uppträda i olika åldrar eller att Piipii egentligen är äldre än sina tonåriga år?

Z sa...

Men det är ju SÅ bra att ha dig då om tio år. Då kan du få stå för den uppsjö av erfarenhet av tonåringar jag behöver....! Puss på dig syrran! :-D