2008-04-23

Prao

Denna vecka har jag en prao. Han är 15 år. Jag kan för mitt liv inte komma ihåg att jag var så..... hmm... så fjortisaktig när jag hade min prao. Han sover varje gång så fort vi sätter oss i bilen på väg ut till ett jobb. Han frågar inget, han bara surfar på sina moppesidor... Antagligen var jag precis likadan själv när jag hade prao bara att mitt minne nu börjar bli så gammalt att jag redan glömt det. Brrr... Jag kan inte säga att jag längtar jättemycket till att mina små gosiga pussiga killar blir långa, gängliga, trötta, sega i kolan och dessutom kommer i målbrottet. Det är väl som folk säger: Små barn små problem, stora barn stora problem.
Vad betyder PRAO föresten?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pappa Råkar Arbeta Ofta (så därför är jag uttvingad till en arbetsplats för att försöka fatta varför han egentligen gör det).
Eller så står PRAO för Praktisk Arbetsorientering (TROTS att det är opraktiskt att ha en testosteronsvajig fjortis i hälarna hela dagarna).

Z sa...

Ha ha ha ha ha!!!!