2008-08-19

Liten börjar bli stor

Så har då den dagen kommit. Min lilla lilla bebis ska börja på dagis(jag vet förskolan)imorgon. Tänk att inte få vara med honom hela tiden, att någon annan ska se honon nästan mer än vi?! Det känns nästan ohanterbart just nu. samtidigt vet jag att han kommer att gilla det SÅ mycket. Han är en sådan nyfiken liten kille som älskar att leka och titta på andra barn. Men tanken på att tiden går så fort gör att jag får ångest. Det ska tillochmed bli skönt att snart börja jobba igen, men tyvärr så känner jag att det negativa med för liten tid med barnen, stress för hämtning och lämning tar över och idag har jag fått magkatarr. Jag måste verkligen få min mage undersökt för jag orakr inte med att få detta med jämna mellanrum(typ varannan månad) för jag, hela jag både psyke och fysiskt blir helt slut varje gång. Ja ja, nu ska jag gå och sova för att orka med morgondagen med magkatarr och inskolning.

Inga kommentarer: