2008-07-11

Bara 8 minuter kvar

tills en av veckans höjdpunkter; Mord i sinnet. Det enda knepiga är att det inte börjar förens klockan tio(22)! Det är JÄTTESENT för en tvåbarnsmor med småttingar som vaknar runt 07. Men jag brukar ta det och kolla ändå. Få se bara om jag lyckas hålla mig vaken(har sett nästan alla avsnitt redan) ikväll. Förra fredagen gick det väl så där kan man säga(somnade i första reklamen). Annars sitter jag och funderar på om det verkligen inte finns några reglement för hur många gånger man får sända Dödligt vapen 3. Tycker den går nästan jämt. Och inte är den bra heller. Och Mel Gibson har dessutom en ful frisyr.

2 kommentarer:

Bina sa...

Är det nya avsnitt alltså? Inte dem som gått på fyran förut, eller kanal åtta tidigare?

Z sa...

Nej det är det inte, men jag missade ngr/ngt när det gick första gången på 4an. Och så är det faktiskt så bra att de är värda att se igen! Missade när de gick på kanal åtta så det är bara andra gången jag ser dem!