2008-03-12

Ut i världen och leta fru

Sonen: Mamma, när jag blir stor ska jag först ut i världen och leta efter någon jag kan gifta mig med, sen ska jag få barn och sen ska jag bo i ett eget hus. Och SEN kan jag komma och hälsa på er(mamma och pappa, mammas anm.).
Jag: Vad bra. Då är ju pappa och jag farmor och farfar.
Sonen: Och Keiru kan ju gifta om sig med dig mamma. För man kan ju både vara gift och vara farmor.
Jag: Jo det kan man ju, men jag är ju gift med pappa.
Sonen: Men Keiru får ju bo kvar med er. Så kan jag och mina barn hälsa på er allihop samtidigt.
Jag: Mmm, det blir väl bra.

Jaha då har jag uppfostrat en son med starka Svensson-böjelser (och med ett svagt inslag av inavelstankar)....

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA jag döööör, skön inställning att du får gifta om dej... vad ska mannen göra???