2008-02-23

jag en hysterika

Idag tycker jag allt är katastrofalt ostädat omkring mig... Skulle kunna explodera. Jag blir helt hysterisk när jag känner så här. Börjar göra lite(hysterisk överdrivna rörelser)överallt, typ slänger in saker i en låda, rusar vidare till nästa ställe och plockar med sakerna utan att direkt göra någon nytta, springer vidare till nästa ställe och kanske slänger in en tvätthög i maskinen... Allt under djupa suckar. Så att alla i familjen ska höra hur jobbigt jag har det. Vi får se om ngn uppfattar hur synd det är om mig och hur ostädat allt egentligen ser ut härinne.
Annars kanske ngn läser min blogg och fattar...
Mannen brukar säga att jag ska slappna av. Får se om jag kan göra det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår vad du menar... jag hotar tills någon annan av de två som bor här (inklusive mig) gör något åt saken....