2013-12-14

Klart! Typ.

Så där ja. Nu är det klart för i år. Eller nästan iaf. Bara adresser och frimärken saknas. Fast jag tror jag måste göra fler utan foton i. (Läs 10-15) men vi får se. Om jag orkar. Brukar ju göra över 40. I år tänkte jag vara hård. Bara göra till dem vi fick från förra året. Men se det går inte. Att vara hård är inte min starkaste sida. Har ett litet f starkt rättspatos. Så. Vi får se. Om jag orkar. Då blir det utan foto i och betydligt mindre. Men ändå en julhälsning. Men detta är iaf 2013 års design. Jag vet att ni gått och funderat ända sedan maj eller så. Och nej. Det finns inte ett kort som är precis lik ngt annat. Och ja. Jag har en störning som måste göra så...

1 kommentar:

KaosJenny sa...

Vi skickar nog nyårskort till de som vi tror skulle bli glada (julkort verkar inte hinnas med) Kram