2013-09-14

Pustar snart ut

Detta är första helgen på en månad som vi är hemma. Alltså att vi inte åker bort ngr timmar utan åker 25-35 mil över hela helgen. Inte f att det inte varit roliga saker, men det är ganska jobbigt att jobba hela veckorna och sedan inte få varva ner. Varken hemma eller borta. Jag blir sliten av det. Och denna helvetesvecka som varit. Måndag började jag m att besiktiga släpet innan jobbet, kom med andan i halsen till jobbet, jobbade och sedan direkt t föräldramöte. Tisdagen började jag med att följa m barn t dietist innan jobb. Sedan jobba intensivt. Onsdagen var det sjukt mkt jobb. Jag var bara inne 15-20 minuter på redaktionen mellan 9-18. Annars var jag ute och jobbade hela dagen. Torsdagen började m möte på skolan innan jobbet. Sedan direkt två jobb på raken. Fredagen berättade jag om igår med intensiva adrenalinfyllda jobb och efter jobbet till läkare med barn som hade svinkoppor. På kvällen möte med eventuell ny barnvakt. Och nu gympa med ett barn. Ikväll ny 40-års fest. Alltså det har fasen inte varit ngn lätt vecka. Hoppas på bättre vecka nästa vecka. Tackar nästan för att få vabba iaf halva veckan. Hur har eran vecka varit?

2 kommentarer:

Sus sa...

Vår vecka ja..den vill jag helst förtränga.

Fast alla föreställningar vi varit på har varit räddningen =)

Hökis sa...

Sådär.. Förkylning som tack och lov börjar ge med sig men förutom det så har det flutit på bra. Jag är inte avis på din stress, det är jobbigt när allt går i ett. Hoppas du får till lite zumba, tanka lite ork :)