2013-09-16

Att vabba är bra

Det här med att vabba barn med nästan helt okej svinkoppor är win win! Imorse efter vi lämnat brorsan på skolan åkte vi och storhandla för att sedan även köpa nya byxor. När vi kom hem gjorde vi müsli. Sedan hämtade jag brorsan på skolan. Efter det hade våran eventuella barnvakt ett provpass då jag sprang och tränade en timme. Sedan har jag även hunnit med att tvätta. Nu ska vi kolla klart på en film, sedan ska jag laga en stor portion god pastasås som förutom middag kommer räcka till matlådor eller morgondagens lunch. Och sedan tänkte jag försöka mig på pulled pork. Ngt vi fick i lördags på festen och som är så sjukt gott att jag kan tänka mig äta kött resten av livet varje måltid om det är pulled pork. Så det här med vab. Väldigt mycket hinns med. 

Inga kommentarer: