2013-07-14

Inte springa ut med bara småbyxor

Är på kanske ett av världens finaste ställen just nu. I allfall Sveriges. Högbonden. Kl 05.07 blir jag väckt av en studsande Keiru som måste gå på toa. NU! Vinglar upp, slänger på mig fleecetröjan, tänker kl är 05. Jag behöver inga shorts, jag går i trosor. Det är väl ingen vaken nu? Hinner bara gå utanför rumsdörren mot utedasset så springer vi in i en karl... Fotonörden såklart! Han sprang runt och fotade det mesta igår, började redan på båten. Själv har jag också kameran i högsta hugg då jag genom mina suddiga ögon ser den på väg ut och tänker: "Äh, lika bra att ta med den nu när jag ändå är vaken 05." Så tips fr coachen: ta alltid på shorts när ni ska på utedasset på ett vandrarhem. Kl 05 är fotonördarna ute. Och ja, ljuset kl 05 ÄR fantastiskt så det är värt att ta med kameran ut då.

Inga kommentarer: