2013-06-28

Helt förvirrad

Hastar in i bilen 07.45. Vet att det tar 20 minuter till jobbet. Tänker: "Faaan, nu kommer jag drygt 5 minuter sent sista dagen innan semestern. Inte bra..." Mest för att jag såsade omkring igår (fast jag gjorde dock 4 jobb, halva veckans beting) och kanske kompade ut lite väl mkt mot det jag jobbade över samt hade en grym (lång) lunch hemma hos K. Ville vara i tid idag mao. Så sätter jag mig i bilen och där någonstans inser jag att det är fredag. Och på fredagar börjar jag inte 8. Nä. På fredagar börjar jag 07.30. Så då blev det plattan i mattan. Kom in 2 minuter över 8. 32 minuter för sent. Suck. Hjärnan har tydligen redan tagit semester alternativt redan börjar tro att jag jobbar på det skitschema jag kommer få till hösten. Oavsett. Inte bra. Nu bara 5 timmar och 42 minuter kvar till semester. Det ska jag väl klara att komma ihåg iallafall.

Inga kommentarer: