2013-03-17

Helg

Vid hänger i soffan jag och Inti. Mannen ligger lite längre bort och snarkar. Lillebror är på prinskalas. De skulle vara utklädda till prinsar och prinsessor. Vid hade inga utklädningskläder så vid hade tänkt köra lite glasögon och göra en bakåt-frisyr på ungen. Men på Burger King fick han turligt nog en krona 40 minuter innan festen började. Annars har det varit en bra helg. Igår var vid som alla lördagar sega och trötta. Jag får ALLTID ont i magen på lördagarna nuförtiden. Så irriterande. Får ont runt klockan 09.50, ca 30 min efter vid ätit frukost, och sedan håller det i sig till 15-16. Då är jag matt resten av kvällen. Sedan på söndagarna är allt bra igen. Tackochlov. Då är det zumba och oftast ngt mer. Sedan är det måndag igen. Väldigt synd m magontet. Teorier på varför jag får ont? Någon?

Inga kommentarer: