2013-01-24

Aaaaaaaa som i Anus!

En ggn om året behöver jag blixt. Annars så använder jag inte sånt. Jag jobbar inte så. Idag var den där ggn. En massa knäppisar som skulle bada i en sjö. Kl 19. Det var kolsvart. En liten gul ful lampa på typ 10w. Sedan mörker. Japp. Det där blixtögonblicket kom tidigt i år. Och hade jag ngn blixt m mig? Nope. Men det gäller ju att vara kreativ. Min mobillampa fick göra sitt idag. Reportern riktade den mot de badande galningarna och jag plåtade så gott jag kunde. Tyvärr m ett inte alltför gott resultat. Men men. Det kommer nya jobb. Nya dagar. That's life. Det enda braiga är ju att jag inte behöver blixten ngt mer i år. Bra. För jag vet inte ens var den är. Troligtvis ngn vikarie som har den. Ce la vie. Eller vad det nu heter. Jag fick iaf stå ute i 30 minuter i -15 grader. Alltid lite livshöjande.

Inga kommentarer: