2012-12-14

Titt ut!

Hej på er! Long time. Jo. Det är lite annat just nu som jag håller på med. Tex att drabbas av julstress för att alla andra verkar ha det. Lite lucia och så precis i slutet av terminen är det ju klassfest för Inti. För att inte tala om att de lägger skolans sista utflykt MED matsäck på onsdag nästa vecka. Och sedan är det ju det här Interasistmen-snacket som är i gång i och med Luciafiranden och julfiranden. Och det gör mig så jävla matt, ledsen och tom. Det tar faktiskt jättemycket energi. Och så mitt i allt ska det handlas granar, det ska göras pepparkakshus och så råkade jag ngn gång tycka det var en fin idé att åka till syrran nu i helgen för att fira jul/födelsedagar. Jag vet inte riktigt hur jag tänkt eller om jag ens var nykter. För just nu känns det... Lite over the top. Men jag längtar efter dem, det är inte det. Det kommer bara lite olägligt. Mitt i julen och i karategraderingar och sånt. Inte så fridfullt helt enkelt. Men det är bara blunda och köra. Här är iaf en bild på vår fina lucia. Han gör sig bra på bild ungen! Och är alltid glad. Sånt uppskattas när allt snurrar lite för fort och våldsamt.

Inga kommentarer: