2012-12-24

Julens mirakel

Årets jul har varit den bästa på många år. Kanske sedan Inti föddes. Vi har haft trevligt ihop. Ingen har blivit sur. Ingen har fått överdrivet mkt panik över det sociala. Vi åkte skridskor på fm. Åt en riktigt fin grötlunch. Såg(sov) Kalle Anka, fick besök av en jättefin och rolig tomte, lagade till det sista till julbordet och sedan åt god julmat. Efter det tvingade jag ut alla på tipspromenad i kylan. Och nu fikar ngr och ngr äter risalamalta. Alla funkar tillsammans och allt bara flyter på. Jag tror inte det är sant. Så här utvilad som jag är i år har jag inte varit på många år heller. Det gör säkert sitt. Men jag häpnar. Häpnar. Julmirakel finns. Ta hand om er där ute. Och god jul!

2 kommentarer:

Hökis sa...

Va skönt att höra, god jul :)

KaosJenny sa...

Underbart, det är samma här. Förvånande lugn jul trots en massa folk. Lite sammanbrott också ;-). God fortsättning.