2012-12-19

Jag tror ingen vill veta hur min dag varit

Iaf ingen som vill byta plats m mig. Idag har jag stått 3 timmar ute i snön och väntat på en bombbil och tekniker. Så när de kom var allt fint. Efter det drog polisen avspärrning och vi var tvungen att flytta bilen. Då. På andra sidan huset anlände insatsstyrkan m full utrustning. Och där var INTE jag. Sedan hängde jag kvar en halvtimme så jag inte missade mer. Åkte. SJÄLVKLART griper de en misstänkt 10-15 min EFTER jag åkt. Sedan åker jag och tar en snabb obra burgare på donken. Kör ut på E4:an. Och då börjar biljäveln låta och skaka. Kommer knappt av motorvägen. Får ringa Vaktis och han kommer konstaterar att den låter och fixar bärgare. Jamen visst. Så. Någon som vill byta m mig idag? Det enda jag hoppas på nu är att jag hinner tillbaka till jobbet innan jag slutar så jag inte blir sen till dagis och fritids...



Inga kommentarer: