2012-11-14

Sverigedemokraterna är som Tio små negerpojkar

Har ni inte sett filmen fr Expressen? Gör det. Och fundera på om just du vill ha Sverigedemokraterna i ledande position i ditt Sverige.

En efter en försvinner de som sitter i ledande positioner. Är det inte rasistiska uttalanden så är det interna konflikter. Annars är det missbruk. Och är det inte det så är det att de är dömda för olika brott så de inte kan sitta kvar. Det är ju bara att tacka och ta mot när det händer. Fortsätter det i denna takt kommer de utplåna sig själva. Jag vet ärligt talat inte vad som är värst i Expressens gräv idag. Är det att Erik Almqvist kallar en kvinna för hora när hon frågar vad de håller på med? Är det att han upprepande gånger säger åt Soran Ismail att "det här är mitt land, inte ditt"? Eller är det den extremt obehagliga stämning som råder mellan de tre SDpolitikerna? Eller är det för att han ljuger utan att blinka när han blir utfrågad om det igår? Eller kanske att han idag säger "jag ber om ursäkt av hela mitt hjärta... till alla partikamrater och alla väljare uti landet." utan att ens fundera på att be om ursäkt till de han kränkt? Jag vet inte. ALLT är bara så otroligt sorgligt. För det är dessa människor vi valt in i riksdagen. Almqvist var den person som de hade tänkt som finansminister i vårat land. En man som säger så till en annan människa? Som inte tycker Sverige är mitt land, utan hans. Det är sådana som han som vi röstat in i vår riksdag. Förstår ni det? Förstår ni vad det är vi gjort oss skyldiga till? Sverigedemokraterna kan ju låtsas utåt att de är ett tolerant parti. Men det blir svårt i längden. Det blir ju lätt såhär när ett parti som har rasister bland sig ska leka toleranta. Vad var det han sa Erik på youtube-filmen som var ett motbevis på Sorans film för 2,5 år seda? Jo nu vet jag. Sanningen kommer alltid fram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Väl skrivet! Hoppas folk fattar vad de har valt. Så de kan göra om och göra rätt, välja något annat. /A