2012-11-26

Kommer vara sur resten av veckan

Eller iaf idag. Måndagar är dagen jag börjar 12. Eftersom jag har låga blodvärden vill jag att min läkare ska höra en utredning på varför och hur det ev har påverkat min kropp under dessa 2 år som gått. Läkaren hade en tid idag kl 8. Värdo eftersom jag inte börjar förens 12. Men jag tog den. Big misstake. Han är sjuk. Och här är jag inne i stan. 4 timmar innan jag börjar jobba. Och visst kan jag åka hem, men bara för att vända. Så. Min surhetsgrad just nu skulle kunna sänka iaf hälften av landets sjöar. Jävla måndag. Så jävla orutinerat!!!! Ny tid på torsdag morgon. Hoppas läkaren är frisk då. Och att surhetsgraden på mig gått till neutral igen. God morgon på er.

1 kommentar:

KaosJenny sa...

Irriterande! Hoppas det blev bättre och att du hade plånbok och kunde fika eller något...Kram