2012-10-06

Smakminnet är det inget fel på

Nu ska jag avslöja en hemlis. När mannen inte sover bredvid mig så sover jag riktigt jävla kasst. Men nawwww tänker ni. Jävla skit tänker jag. Så ikväll tänkte jag att jag tar en liten virre innan jag går och lägger mig så blir det säkert bättre. Hur jag Dover vet jag ännu inget om. Däremot är jag nu illamående. När jag var fjortis snodde jag whisky, rom och ngt mer gott fr mina föräldrar och drack upp i ett svep utanför ngt hak i Norrköping. Ni fattar ju hur den kvällen slutade. Inte bra. Och av ngn oerhört lustig anledning verkar det som om mitt smakminne inte återhämtat sig än fr den kvällen. Så efter den där 12 år rökiga gamla whiskyn jag svepte nyss mår jag lätt illa. Om detta håller i sig så kan det visa sig att min sovplan spricker. Big tajm. Inte bra.

1 kommentar:

KaosJenny sa...

Hoppas det funkade... Vet precis vad du menar med smakminne... Har samma erfarenhet när det gäller vinet Aurora... Går inte att lukta på en gång :-(... Men ah, jag klarar mig :-) KRam