2012-09-09

Yr

Igår hade jag en sådan där dag som jag hade varje dag av helgerna innan jag blev utmattad förra hösten. En otroligt rolig och fin dag, men väldigt lite tid för vila. 09.45 till karaten (inti)som började 10. Karate till 11. Direkt till pendeln och åkte in till stan. Träffade syrran och hennes barn och käkade på hötorgshallen. Sedan gå till Harry Potter- mässa. Vara där i en dryg timme. Gå till bil för att fixa m pbiljett. Tbana till t-centralen för att fortsätta till Kungsträdgården och skylanderevent. Köa i 25 min, gå in i meningslöst event i 25 min, till leksaksaffär, till mataaffär, hem m bil, hämta min bil på pendelparkeringen. Fixa m mat, äta. Sedan tv/film. =död.
Lägga trötta barn. Vaknar 05.40 (!!!) av att barnen är vakna... Frukost, ut och leka, träna Zumba, äta lunch på Max, köpa skor. Nu soffan. Är yr. Av intryck och trötthet. Vila en stund, sedan gör vi ett nytt försök m läxorna. Ni som tror jag kommer somna 20.30 i soffan räcker upp en hand.

2 kommentarer:

Kicki sa...

Alldeles för mycket intryckt på kort tid. Men det vet du ju redan... Var rädd om dig och ha ett gäng vilodagar!

Hökis sa...

Var rädd om dig!