2012-08-11

Jag+Instagram=Sant

Okej. jag erkänner. Jag är HELT kär i Instagram. Jag vet att jag inte har gillat det. MEN det är dags att krypa till korset. Jag ÄLSKAR Instagram. Jag vet att jag sagt att det är många skitbilder som blir snygga på Instagram och att jag därför tycker det är tråkigt. Men vem har jag försökt lura? Jag älskar bilder. De är mitt jobb, mitt levebröd. Att dessutom få se vad kompisar håller på med via bilder är ju helt fantastiskt! Jag kommer fortfarande tycka att skitbilder blir lite bättre i instagram pga alla filtermöjligheter, men vad gör det då? Det är ändå roligt att se bilder på folks barn, maträtter och vackra moln. För bilder, det är ju det jag gillar! Finns DU på instagram? Jag heter annazoila(väldigt orginellt) och jag önskar att jag hittat dit tidigare! Adda mig om du vill kolla vad jag håller på med!

1 kommentar:

Hökis sa...

Visst är det kul!