2012-06-11

Semesterångest

Sus berättade att hon har 9 v semester per år.
De senaste 8 åren har jag haft minst 10 veckor ledigt. På sommaren. Oftast 13 veckor. Tillsammans med Mannen och barnen. Men i år har jag bara 6 veckor. 4 tillsammans med Mannen och barnen. Barnen har 8 veckor. Inti har blivit 8 år och hans dagar har tagit slut. Noahs får vi samsas om. De har vi bränt snabbare än Intis. Så i år har jag bar 6 veckor. Jag tycker det är hemskt kort. HEMSKT kort. Jag ser redan nu hur de bara svoschar förbi. Jag jobbar bara 8 dagar till med idag. Sedan har jag semester till den 6/8. Men 6 veckor. Brrrrrrrr... :-(

2 kommentarer:

Hökis sa...

Du har i alla fall sex veckor, jag har bara 4 ...
Njut så mycket du kan/orkar :0)

Anna sa...

6 veckor låter lite klent.
Förstår varför tre barn är den nya trenden.